Jakun ke Melantak ?

Assalamualaikum..
belom ape2 dah byebye -.-


ni nk cita ni pasal budak KEBULUQ ...semalam cik Anis p pasaq malam .. pasaq ? hahaha.. truja ni.. pehh semangat melantak , petang haku pegi.. dgn gigihnya pegi ngn abah kesayangan.. biasalah , duit mak ayah.. lau duit sndiri mampuih aku xp.. ini untuk STOK KEMPUNAN aku nnti bile balik kolej . nk tau x ceq beli pa ? MAAF , SHOT xcntik -.- saya bukan photography .. saya mmg PRO tapi PROsak -.-

ini jadahnya bile JAKUN + MELANTAK !! habislah lau pudding kawen nan haku.. hahaaha...

ini aku xtau pggil ape.. hotdog buatan sndiri mmg xsedap tpi bila makan besoknya amatlah SEDAP!

satay ni sedap walawehhh!!! 

kopok lekor ganung ! tapi nyicoh dye xsodap :)

ini kulit ayam ! sdp wehhhh

ok ! ni peveret aku lebih2 lagi BONTOT ayam ! ckup rempah

ini apam balik ! mmg la aku geli nk makan sbb dye ltk jagung la ap la.. aku makan yg rm1 tu :) best2

p/s : wehh !!! APABILA DUIT org , amatlah sedap bila kita MAKAN ! awas !!!!!!!  DUIT ORG bukan bermksud duit CURIK ! tapi duit yg DIBELANJAKAN untuk kita :) wutwut... papai.... melantak melantak 

No comments: