cinta muka buku ? eh2 , cinta FRIENDSTER

Assalamualaikum
pernah dengar x lagu CINTA MUKA BUKU by najwa latif ? ehem2.. act aku yg cipta . ( cett nnyi lagu pun xlps , adhti nk cipta lagu org ) adess .. sila sediakan baldi untuk muntah dibulan Ramadhan ini . xbatal sbb xsengaja. ngeh2..  dia mengisahkan seorg gadis berkenalan di MUKABUKU=FACEBOOK . sape xtau lagu ini p hentak kpale kt dinding smpai urat2 terkeluar.. kah2 ... hammek kau . eh2.. ni nk crita .. 

SUME . sume ? xderla . ada yg mengatakan aku dgn encik boyfriend jatuh cinta kt kg .. ( mentang2 kg kitorg sama ) TAPI kitorg kenal in FRIENDSTER . caya x ? time tu org duk gile frindster .. kah2 .. pnjg sgt nk tulis so biarkan aku ondekkan FRIEDSTER to F sahaja ye kanak2 aktif ^^ .. 
time tu cik anis umur 15 . then encik S mula mengadd aku . huh , aku xlayan la budak2 skema ni . seriusly mmg aku bencik dia gile2 SBB entahla mybe dye jauh lebih tua dgn aku iaitu 6thun jaraknya -.-  slalu kacau aku , tegur pastu snyap , itu yg MENYAKITKAN menyucuk2 kalbu .
masa tu pulak la aku kene pindah KL .. ( pndekkan crita ) .. then kitorg xberhubung hampir stahun . yahooo ! aku pun xingt2 dye nama dye sume2 la.. kah2 .. ade aku kesah ? mybe time tu dh berpunya . 
--->  msok je form 4 ( stahun kemudian ) , mulalah ayah kesayangan aku lgi hnsem hntr aku tmpt tusyen . so aku lgi busy . mlm tu nth nape tergerak aty nk bukk ym lama .. mase aku on9 ( kite dh nk berbulan2 aku xon9 ym lama uh ) mase tula dia BUZZ akuu .. aku pun buzz pakai angin . kroohhh -.- hhahaha ..
PANJANG EA ? MUNTAHLA SKRG .-.- sila membaca untuk menguatkan lagi mata anda.
buzz buzz aku marahla die . dah la time tu aku tgah fight mulut ngn bf aku yg lgi tolol -.-  
ayat aku : kau nk ape ? aku byk masalah ler .
ayat dia : sbr , pasti ade penyeselaiannya , lau ade masalah , blh critakan pada abg
abg ? bila mase umi aku branakkan kau ? ( biadap an ? ) yerla time tu aku xknl dye ..
pastu aku suruh dia hntr pic lam YM . dye hntr tpi ramai2 n suruh teka . pehh men teka2 lak lagila aku mrh .. aiyyaaaa.a... mengamok hbis aku..  b4 aku off dye pesan suurh aku on9 lgi . aku ? orite !
besok besok besok kitog smakin rapat n aku anggp dia abg .. lau aku de masalah dia tenangkan aku .. then aku diCLASHKAN . lgila sedih .. blh tahan lama gk aku xberhubung ngn dye .. lps je aku bukak ym , dye xlepas pluang trus mintk num aku alasan mahu knl aku lebih rpt . ok , aku bgi .. mudah kan ? sbb time tu aku byk number !! ^^ .. sorry syg .. sume ni kenangan kita auw ..
meseg2 smpai aku ckp : adik tusyen ni , besok blh x kite msg ? hahahaha ..  slalu coll aku , hbis kredit je dye p turun kt 7e beli topup ( taktik la ni ) haha . aku dh tau dia sukakan aku .. tapi siyes aku xminat lgsong kt die .. xde nk mimpi2 dia pun . aiyakkk..
DAH NAK MUNTAH KE ? pnjg lagi . hahaha ..

dipendekkan crita .. dia hntr msg berbunyi : anis , abg suka anis .. aik mane "adiknya" kah3 .. cm tula jwbnye aku dh lupe..  
aku ckp : lau kau gentlemen , kau kol aku gtau btol2
hammek kau cuka tahap ape dye .. stgah jam aku nunggu dia ckp SUKAKAN AWAK , CINTAKAN AWAK , MINAT AWAK , LAMAR AWAK ! aku yg xde feeling .. menerima aja tapi 1 SYARAT ! . aku trus trg kt dia yg aku xsuka dia then aku bgi peluang kt dia slame 3bulan.. kroohhhzzzz.. dia ckp cuba dlu .. lau xblh , kite stop tpi lau blh , kita teruskan smpai akhir hayat .. adess .. seriau .. kih2 .. xtaula nape kali ni aku xnk kt lelaki .. masa tu pulak aku menduakan dia .. lps dia dpt thu dye cool .. dia ckp pilih .. xper dye bgi masa.. lama jgk aku mnduakan kite last2 aku redha dan aku terus mencintai dia smpailah hari ni . aku harap hubungan ni smpai akhir hayat aku .. lau blh nk jumpe dia kt syurga ..

PANJANG EA ? bukan korang bc pun . hahaha .. SILA LIKE lau suka .. xsuka , pndai2 la kluar ^^  love you encik S  !

1 comment:

Cik Atoniah Bandarus said...

sweet :D saya doakan awak setia pada yang 1 . x payah laa pasang banyak'banyak lagi . cinta monyet tu :D