PERSEDIAAN PERKAHWINAN DAN CHECKLIST

Busy je aku memanjang kan. lama nk update blog. sampai bersarang dah tengok.. Aku nk share serba sedikit gambar time aku bertunang 24/11/2013 :)


ok . ni jelah hahaha. cakap mcm banyak kan kan ?? chettt . tapi okla dari tarak kan. hehehee . Sekarang ni aku dah start survey kt internet ape yg kena buat kena ceklist sume2 untuk wedding day nanti walaupun lambat lagi.. BILA ? ade invite tu aderla ye. sabor. dlu aku tgok sdara aku busy untk wedding dia. now aku stress. sebab dak reti. hehehe.. Insyallah moga dipermudahkan blake deh.  Lani dlm otak photographer, goodies cantik2 mekap n kenduri. kenduri xsangat sbb tu abah uruskan. yang baju2 sume ni aku ngn umi dok busy. awal2 xkalut. Sebab aku mmg kalut. belajar dari kesilapan lalu. tunang last min tarikh tentukan. hahaha . masa aku tunang ritu 2minggu tulah aku cari pelamin . MEKAP SENDIRI , Photogrpaher KAZEN and sib baik ade photographer yang sudi tlong even tarikh last min and tukar last min. KAU HADO ? HAHAHAH

crita pasal checklist kan.



ni pun aku amik kt blog akak COMEL :) aku download skali FILE dia bagi.  dapatla tick ape2 yang kite dh beli semuaa. actually nak kawen ni byk prosedur yang memeningkan. stahun nak kawen tu dah kena prepare. bagi yang banyak duit blh la 2 3bulan nak kawen baru prepare. HULUQ ja. hehehehe.. 
Nak lebih FULL tak ? KLIK SINI . dalam ni xyah risau . Dari A-Z da bagi checklist . aku suka btol cek list tu. kauorang download laa . nanti PRINT sendirik :D

aku pun xreti cite panjang2. Dulu mase tunang orang ckp " blajar xhbis lg dh tunang " . nanti nak kawen " keje xdpt lagi dah kawen " alahai manusiaa .. >.< 


"JANGAN SESEKALI MEMBUKA AIB ORANG, KELAK ORANG LAIN AKAN MEMBUKA AIB KAMU"

Anyway xkisah pun. Alhamdulillah kes tunang aku dah sume tutup MULUT BAU LONGKANG <3 div="">

OK. nanti kita sambung lain entry tau... Assalamualaikum .. 


PESANAN : jangan lengah2, jangan buat keje last minit nanti srabut srabai, jgn kecoh2 , jgn bising2 , prepare smooth :)

2 comments:

Eiza said...

Tahniah dah tunang dik.. :)

puteri bunian ^^ said...

thnks sis syg :) Alhmdulillah