Lau X Sebar , kau akan dapat kecelakaan besok ? Bodoh Samdol !

Assalamualaikum ..
hai hai .. today entry seperti di atas .. 
pernah dpt x STATEMENT PNJG2 and suruh bace smpai habis .. then SEBARKAN 10 / 15 ORG .. if not , kau akan dpt bencana besok hari ? 

ni cik Joyah nk habaq ..

1 : kau TUHAN ke bhai ? kau jgn nk jdi kafir sgt please.. Nauzubillah for ISLAM person we have ALLAH rite ?
2 : kau fikir dgn sebar cm tu , kau dpt ketenangan lau TIDAK MENGAMALKAN ?
3 : cukup sekadar kau membaca EXCEPT statement tu xde ckp ' lau xpost bencana menimpa '
4 : dimuka bumi ini , ALLAH yg berkuasa .. kau sape ? kau dok forward2 cm tu.. bukan pahala kau dpt tau..
5 : nk FORWARD blh BUT kau padam lam yang last statement yg tntg bencana tu .
6 : someone ask me " anis , nape kau x forward ? "  my answer : aku xpduli.. lau xforward 10 org , aku kene bencana la ? kau ni dh kenapa ? cube kau Amalkan ape yg dye tulis and jgn Amalkan ape yg dibawah skali..
7 : please dont be annoying person . jgn JADI bodoh .. -.-
8 : aku xde la seAlim mane , mcm korang juge but xsuke mcm main2kan bnda cm ni .. kita siapa untuk menentukan BENCANA/KECELAKAAN seseorg ?
9 : aku rase yg forward aku selama ni MELAYU je .. ISLAM lak tu . 

Wallahualam.. peace Yawww :)

Lastly paling TIDAK SUKA adalah .. kau main2 SUMPAH DEMI ALLAH walhal kau ckp xbenar ! itu AKAN MENDAPAT KECELAKAAN ! ingt , kau main sumpah ..


better SILENT !

LAU SUKA , PLEASE LIKE ! THNKS

No comments: